LITE SOM ARMAGEDDON

en onsdag och en fredag (enligt instagram)

Publicerad 2013-03-02 02:40:00 i Allmänt

 
Det här är antagligen världens mest onödiga inlägg med tanke på att alla som läser den här bloggen
(dvs typ tre personer) också följer mig på instagram. Men men, jag har hört att frekvent uppdatering är
A&O i bloggsammanhang. Så, här kommer lite bilder från mitt instagramflöde (Obs, är lite full när jag skriver
detta. Ni får helt enkelt ha överseende.) :
 

I onsdags (?) välkomnade vi Molly och Mattias med burritos på Rosa Negra och barhäng. Turisterna gick 
hem tidigt men vi Barcelonarutinerade gick vidare till Pipa Club. Ett himla underligt ställe som ligger i vad
som känns som en lägenhet (man måste ringa på en dörrklocka och gå upp genom ett trapphus för att 
komma dit) och är ganska trevligt och tufft.
 
 
Ikväll har vi ätit bästa hamburgarna på KIOSKO, igen. Det är trevligt att ha gäster som ger en ursäkt till
att återvänta till såna här ställen inom en veckas tid. Mums. (Obs det här är Nisses köttiga burgare, själv
åt jag en vegetarisk med tofu och portabellosvamp).
 
 
På vägen från KIOSKO hittade vi ett jättekonstigt träd. Det var liksom päronformat, hade konstiga frukter 
och jättevassa taggar över stammen och grenarna. Kändes alldeles för exotiskt för blåsiga Barceloneta.
Nisse lyckades googla fram vad det var för nåt senare under kvällen, men det har jag tyvärr glömt nu.
 

Sedan ägnade vi oss återigen åt min absoluta favoritsyssla: barhäng. Denna gång kring bartäta Passeig
del Born, och senare på kvällen på en latinobar med bra musik och starka drinkar. 
 
Det här får bli allt för ikväll. Nu ska jag sova så jävla gott. God natt.

Kommentarer

Postat av: Mitt Hogwartsliv

Publicerad 2013-04-02 20:48:00

Men åååååå! Uppdatera någon himla gång då!!!! Saknar ju sönder er och vill liksom se vad som händer där borta i Spanien.

Postat av: Blixten

Publicerad 2013-04-07 03:57:24

Ja, alltså, håller så med K-Gun! Uppdatera för fagerlund!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela