LITE SOM ARMAGEDDON

1234

Publicerad 2013-02-25 18:23:07 i Allmänt

 
Hej kompisar! Här kommer, i vanlig ordning, lite bilder från den senaste tiden:
 
 
Jag och Nisse beklagar oss ofta över att det är tysk flagga bredvid wasa-knäcket på mataffären. Vår irritation var uppenbarligen delad, för en dag såg det ut såhär på "konstiga bröd som man gillar i Nordeuropa"-hyllan. Några dagar senare var flaggan nedtagen och hela hyllan flyttad. Carrefour ser inte med blida ögon på civil olydnad. 
 
 
En eftermiddag promenerade jag längs vattnet, solen sken och jag tänkte typ "ARJDGKAÖGLAGJHKJK#@JKFD vad sjukt det är att jag får bo ett land där det är varmt och soligt och underbart i februari". Ungefär 48 timmar senare började det snöa, men det är en annan historia.
 
 
I fredags var vi som sagt ute och drack öl, och avslutade kvällen med en hel flaska cava och en himla massa spex. Här visar Nisse hur användbart det är med helskägg. 
 
 
På lördagen var vi på schlagerparty hos Alexandra och Katarina. Mer öl, mer cava väldigt väldigt mycket kul. Dock tappade jag rösten (igen) och fick stanna hemma när de andra trillade vidare till en klubb vid tretiden.
 
Nu har jag äntligen lyckats återfå talförmågan och tänker fira det med sedvanligt måndagsquiz på Ryan's!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela