LITE SOM ARMAGEDDON

i love you ich liebe dich

Publicerad 2013-02-21 15:55:00 i Allmänt

 
Hallå bloggen! En onsdagsnatt fylld med öl, fotboll, feministdiskussioner, rnb-dans
och... mer öl, har jag gjort att jag för första gången på flera år har tappat rösten
nästan helt och hållet. Förkylningen som förföljt mig i nästan en vecka blev inte
direkt bättre av att jag stod på Placa Reial klockan 3 på morgonen och försökte lära
en grupp fransmän den där sången om Zlatan. Jag har sällan blivit så älskad som
jag blev av de där fransmännen. Det räckte liksom med att jag kom från samma land
som herr Ibrahimovich, när jag sedan berättade att jag kunde en sång om honom
blev de verkligen eld och lågor. Vi sjöng den säkert tio gånger, ända tills polisen kom
och sa att vi minsann fick lugna oss lite grann. Tyvärr har jag inga bilder från gårkvällen,
men om en liten stund lovar jag att slänga upp de sedan länge utlovade karnevalbilderna.
Först måste jag läsa på om anarkismen i Spanien! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela